Strul

Jag vet inte om det bara är för mig eller om blogg.se strular för fler? Jag har haft problem att komma in flera dagar i rad nu, och jag börjar seriöst dundera på att byta bloggportal, eller till och med lägga ner bloggen. Det är inte värt allt strul.

Jag vet att jag tidigare skrev att det inte skulle bli något PB idag, men det råkade visst bli 1½ skiva, alltså 6 avsnitt. Det är, som Edward Cullen säger, like a drug to me. Och jag är en riktig sucker för omöjlig kärlek måste jag erkänna. Allt som innehåller det - give it to me.

Denna afton har bjudit på tacos till mat som jag strax ska träna bort. Ja, jag vet.. Att träna kl 22 på kvällen låter inte riktigt vettigt. Men det blir som det blir ibland. Jag har ju även varit duktig och skrivit en sida på min resultatdel i slutuppgiften, så det går framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0