Specialskola och pubrunda

Idag har det varit ytterligare en intensiv dag... Borjade morgonen med att de hamtade oss 30 min forsent, och sedan bar det av till en specialskola dar barn med olika grader av disabilities och disorders gar. Det var en riktig upplevelse, eftersom jag inte ett en sadan skola i den bemarkelsen forr.. Det var sa mycket att ta in dar, och man hade massor av tankar i huvudet nar man lamnade stallet.

Efter deta var det samma intensivitet som vanligt. Det ar helt sjukt hur intensivt allt ska vara. Visst, det ar ett intensive programme, men det gar alldeles for snabbt. Vi svenskar ficktill och med se till sa att vi skulle fa raster  passen, for annars skulle vi sitta i 3 timmars block ganger tva utan pauser.

Denna afton borjade vi swedish people med mat pa the Crown Bar..
det ar en helt fantastisk pub pa Victoria St I think, och jag rekommenderar er verkligen att besoka den i fall ni nagonsin aker till Belfast. Det finns sa mycket historia dar sa det ar makalost! Har provade jag dessutom mitt livs forsta "fish n' chips", och jag tyckte det var ratt okej sa som vi fick den. Dessutom at det sa fruktansvart billigt har jamfort med Sverige, och jag maste aven saga att jag alskar Primark! For er som inte vet sa ar det en butik med VALDIGT billiga och snygga basklader, skor och vaskor. Love it! Sag ingenting som var dyrare an £19, och det ar ca 230 kr.
Efter maten sa joinade vi vart programs anordnade pubrunda med historisk guidning. Dock verkade vara mer for seendet av annat, men vi svenskar huttade pa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

På Primark har man shoppat loss två gånger förra året ;) jag gillar primark ;D

2010-01-27 @ 12:00:39
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0