Shopping hela dagen i -20 grader



Kalla dagar kräver en varm och härlig mössa. Jag brukar vanligtvis inte visa mig med mössa på offentligt, men denna passade mig otroligt nog!
Intersport 150 kr 100 kr







Kommer ni ihåg adventjulsstaken jag pratat så mycket om, och som jag inte ville köpa för 259 kr? Nu säljs den på 50% rea! Dock var mitt hjärta så osmidig och smällde in en påse som innehöll en glöggflaska i den, så att ena G:et gick sönder, men det gick tack och lov att limma! Nu längtar jag tills nästa avent!
Village 259 kr 129,50 kr






Randiga baströjor
ligger mig varmt om hjärtat nu, speciellt de här som är av en liten längre modell och täcker höfterna. Dessutom hittade jag en kort svart väst som jag så länge letat på rean.
JC Tröja 199 kr + Väst 199 kr 99 kr






Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se

Snyggt!



Jätte fiin blogg



har du gjort din header själv?

SkiiiiiitSNYGG!

2010-01-05 @ 20:55:55
URL: http://improvme.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag brukar inte heller visa mig i mössa offentligt, så idag stannade jag inte, haha ;) brukar köra med pannband (alltså snygga sådana) faktiskt, ska köpa ett nytt lila från stadium tror jag :)



och randiga tröjor är supersnyggt! jag har precis gjort en inventering i min garderob och kommit fram till att jag äger typ 20 randiga toppar/linnen/cardigans/tunikor/långärmade. Jag är nog lite sjuk ;P

2010-01-05 @ 22:19:25
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0