Min förmiddag är avklarad

Ni ska tro att det var skönt med en promenad! Det var visserligen rätt kallt, men inget går upp emot att få känna frisk luft och ta del av en underbart vacker vinterdag som denna.
Väl på högskolans bebilotek lämnade jag tillbaka den bok jag skulle lämna, och kom på den briljanta idén att jag skulle låna böcker till min slutuppgift, så nu har jag tre relevanta böcker som jag med exaltion ska ta del av. På vägen hem svängde vi in på äffaren i gallerian och handlade och när vi kom hem igen så tryckte vi de två sista avsnitten av PB 1, så nu ska jag bara komma igång med min skrivuppgift, och sedan ska vi ta itu med säsong 2. Can't wait!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0