Lördag 9 januari

Tittade några utav er på Let's Dance igår? Vad tyckte ni? Själv såg jag inte, men av någon anledning är Molly Sandén min favorit. Tycker hon är bedårande vacker och sjunger makalöst bra, så henne håller jag tummarna för, trots att jag inte tittar. Hörde av en fågel att det gått rätt bra för henne också...?

Idag idag idag... Vad händer idag? Jo, jag hade faktiskt tänkt träna på crossen. Kanske klämma ett avsnitt av Melrose Place under tiden. Jag älskar mordhistorier, så jag blev lite hooked av denna serie nu. Måste även ta treda på en massa nytvättat som har fått hängt alldeles för länge på tork nu, och så ska här dammas. Husligt va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0