Hujedamig sånt skit det var

Ähee.. Jag ger upp.. Jag har suttit och plottrat med min design sedan Isak, Andreas, Helena och Fredrik åkte hem. Jag vill ha den rundad, men jag får inte till det så att det blir jämt, och jag blir bara trött och förbannad, så jag slänger ksiten i väggen snart. Men jag är ju inte bitter av mig, bara sarkastisk, och jag lägger ner plottringen. Istället konstaterar jag  att jag gör den godaste gratängen, och att filmatiseringen av Olycksfågeln INTE håller sig till bokens handling. Punkt slut.

Imorgon ska jag i alla fall försöka komma iväg till E-Center för att kika runt, Västerbacken för att hämta ut en timrapportsblankett för januari (det är totalt värdelöst att jag har en arbetsdag i januari månad, och att jag inte kan skriva in den på decembers rapport. Det betyder även att jag får splittrad lön) och sedan till Bemanningen för att lämna in rapporterna. Dessutom ska jag åkta till Öster och lämna min packning. Tänt vare här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0