Glamours Modechef tipsar om våren 2010

Våren 2010 är blandad och går tillbaka i tiden. Det hetaste plagget att ha i garderoben är en fin klänning som passar lika bra till vardags så som till fest. Färgerna som gäller är i vår puderrosa, knallorange eller cerise, menar tidningen Glamour.

Låt ett par stora örhängen
dingla i dina snibbar, lyx såsom budget, det spelar ingen roll!

 


Örhängen från Yves Saint Laurent

 
På dina tassar ses gärna ett par höga heels med grova klackar, och det är en stor fördel om det är en liten knasig detalj på dem, skriver Moderedaktionen. Annars är alltid ett par låga Converse ett givet kort för att pryda dina fötter.


När Badsäsongen kommer
så menar tidningen att det är het het het med 50-tals inspirerade bikinin, eller varför inte en tjusig baddräkt? Själv älskar jag denna! 




Bikini från Nelly.se

Kommentarer
Postat av: Em

Tur att jag har x antal converse då i olika modeller :) är lättare att trippa fram i än klackar ^^ fast klackar är grymt snyggt, men jag är för bekväm av mig ;)

2010-01-05 @ 22:21:25
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0