Forsta dagen i Belfast

Belfast is amazing! Perfekt vader och perfekt utsikt! Dock ar jag inte allt fortjust i vanstertrafiken, och det galler att vara valdigt uppmarksam for annars blir man pakord i 180 km/timmen typ. Men annars helt okej!

Flygresorna hit gick snabbt och effektivt, men daremot bor vi ju inte direkt i den hogsta standarden. Men jag klagar inte.. Till skillnad fran m[nga andra. Jag ar ju van att aka Ljusne Taxi for God sake! ;)

Ikvall ska vi tillbaka till Collage for en internationell fest, men helst skulle jag vilja sova nu.

Well well.. Det far vara allt.. Har inte sa manga minuter kvar. Jag har mailat mitt hjarta som jag redan nu kanner ar mitt allt. Tack for att du finns Fredrik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0