Efterlyses: En sprits i hårdplast/metall

Jag och Fredrik fick plankor till plankstek i julklapp av mamma och pappa, och idag invigde vi två av dem. Men mosen ska ju spritsas ut på plankan, och efter att ha vänt upp och ner på hela Gävles utbud av butiker och inte hittat någon i hårdplast/metall, så fick vi allt nöja oss med vår gräddsprits i mjukplast. Och... jaa... En bild säger mer än 1000 ord...




Dagens middag bestod alltså av fläskfilé och bleka bajskorvar på planka...


Innan vi bjuder någon annan på detta så måste vi verkligen få tag på en sprits i hårdplast/metall. Tips, någon?


Kommentarer
Postat av: Lotta

hahahaha vad jag skratta nu när jag såg den där bilden:) hihihi..men det är ju lite charmigt oxå att det blev så där :P men jag googlade iaf på kaksprits, och som det ser ut så verkar det finnas många att köpa via tradera osv. men googla du med :))

2010-01-10 @ 02:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0