Det är IKEA vi vill ha!

Vi ändrar våra planer och åker till IKEA imorgon istället och ingen är gladare än mig. Bussarna går nämligen bättre på vardagarna, och eftersom vi har jullov båda två så kan vi åka när som helst imorgon. Enda kruxet var att vi hade en tvättid bokad imorgon, men nu har vi bokat om den tills idag istället.
Vi har ju en del att köpa såsom;

- Förvaringsbackar med lock till garderoberna
- Krukor
- Plastblommor (finns inget mer uppskattat än plastblommor!)
- S
prits (Finns det där? Inte i mjukplast dvs)
- Örngott


Sen fick jag hem 25% rabatt på Kappahl idag, så jag ska nog försöka pallra mig iväg och köpa en tunika som jag hittade i förrgår när vi var där. Att Fredrik hatade den, det skiter jag i. Dock kräksnöar det ju ute.





Tunika 199 kr Kappahl


Kommentarer
Postat av: agge

SV: Hihi, det är många som har frågat det. Den finns ingen sån stil, vad jag vet. Eftersom jag har skrivit den själv. För han på ett vitt papper och sen scannat in bilden på datorn =)

2010-01-07 @ 13:50:37
URL: http://aggeoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0