Hur det gick...

Eftersom jag hade sån huvudvärk igår så tillät jag mig själv att sova tills jag vaknade i morse, vilket resulterade i att jag slog upp mina blå som med åren har övergått till gröna kl 9.45 och jag hade så klart huvudvärk. Fick nog och ringde till Synsam. Jag hade lovat mig själv att jag skulle slippa dra hela långa och invecklade historien igen, men så klart så skulle assistenten självklart veta såp jag drog det hela för sjuttielfte gången och och än en gång få höra att det inte var en optiker tillgänglig för telefonsamtal. Men nu ska hon som gav mig remissen och som även är deras främsta linsoptiker ringa mig i morgon och så får vi ta det därifrån. Kan vi nu alla hålla tummarna och be rätt rejält för att det löser sig?

Nej men man kanske ska göra sig i ordning och ta sig ner på stan för att fixa med julklappar. Jag letar vitt inslagspapper. Någon som vet vart? Gärna med silvriga detaljer. Hade ett jättefint ett för två jular sedan men det känns som att jag inte kan få tag på det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0