Today's plans

Denna förmiddag har spenderats på förskolan för temaplanering, och nu ska jag väl egentligen sätta mig ner och pränta ner det i ett dokument som ska in på fredag. Jag har dessutom en reflektionsuppgift som ska göras, och den borde egentligen göras så först ssom möjligt, med tanke på att jag hade tänkt försöka åka hem till Söderhamn på torsdagkväll. Eller så får jag helt enkelt vänta tills fredagförmiddag innan jag kommer hem, we will se.

Dessutom har jag ett paket på posten att hämta ut. Har en svag liten aning om att det kan vara Isaks doppresent. Hoppas bara att den blev bra! Ska saffa något mer och sedan fattas det väl kanske bara en sak; ett datum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0