Ska det vara intensivt så ska det vara det också

Jäklaranamma vilken intensiv dag det blev igår! Först var jag orolig för att sova över och missa min färgtid hos Bellis på hennes Gesällprov, så jag skulle ju så klart vakna kl 4, 5, 6 ,7 och slutligne kl 8 när det var dgs att kliva upp. Sen satt jag där i flertalet timmar för att ist komma på stan och vara hemma kl 15, och då var det bara att sätta fart och göra sig i ordning för en kväll med brudarna och Josefines födelsedagsfirande med start kl 17. Ingen rast - ingne ro, med andra ord. God mat, gott vin och en kanonsällskap! Kvällen avslutades vid tolvsnåret för min del då jag tappade suget på att gå ut och blev kanontrött istället. Och nu sitter jag här. Sarah hade en skitsnygg outfit igår som jag funderade på att själv leta upp på stan. Kanske blir en sväng dit trots att jag är urfattig?


Kommentarer
Postat av: ANGELICA -www.improvme.blogg.se ♥

godmorgon! händer idag? <3

2010-04-18 @ 11:08:12
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0