Hello summer of 2010!

Jag måste först och främst bara få säga att gårdagens cupcakes blev gudomliga, och utan att överdriva är de nog de godaste muffinsarna jag någonsin ätit! Så gör dem - ni kommer inte bli besvikna!

Men nu är det slut med gotteligott för min och Fredriks del. Vi gjorde en deal igårkväll om att skippa allt som har med gottigheter i form av snask i 14 dagar, så heja oss! Beach & Grekland 2010 - here we come! Inleder starkt med potatis & purjolöksoppa ikväll. På en fredag...


Kommentarer
Postat av: Karoline

men den soppan är goood!



svar: okej! jag har redan en muffinsplåt så jag kanske slänger ihop en sats nästa vecka ;P

2010-04-09 @ 13:20:28
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: ja, jag såg det med, tänkte faktiskt på dig när jag såg orterna och kollade kartan ;P köp du det! så kan jag bo där haha

2010-04-09 @ 18:32:19
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0