Nickyponken

Har nu varit hemma lite över en timme nu. Min hemliga utflykt bar iväg till Söderhamn (oväntat va?) där jag utförde ärenden, träffade Karin för en fika på Tewe's Konditori och sedan åkte jag ut till Sandarne och pussades massor med min kära goldenpojke Nicky. Som jag har saknat honom! Det är faktiskt tre veckor sedna jag såg honom sist, och nu när han är över 9 år gammal och inte har allt för mågna år kvar så känns det rätt jobbigt att vara ifrån honom så länge. Han är ju min baby. Det var skönt att få komma hem och laga min berömda korvstroganoff. 

Just nu håller jag på och födelsedagsbakar. Jag fyller ju år på onsdag nästa vecka, men Fredriks familj kommer ner redan nu på lördag. Så det är full fart. Sugen på vad jag bakar? Kika in om ett tag så får ni se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0