Min födelsedag

Efter att ha vetat om det i flera månader så kan jag nu idag avslöja och göra det officiellt: Jag och Fredrik är nu förlovade. Ringarna beställdes när vi var hem till Söderhamn i slutet av september när pappa fyllde år, coh jag hämtade ut dem förra måndagen (ni minns min hemliga resa till Söderhamn?). Så imorse innan Fredrik åkte tiil Uppsala åkte ringarna äntligen på.



Sen kom mina föräldrar, Andreas & Helena, farmor och farfar vid halv 12 tiden.  De betedde sig så konstigt, och Andreas och Helena kom aldrig in. Men sen kom de, och i famnen bar Andreas världens sötaste kattunge, så varsegoda, här är min lilltjej Skrållan :)



Hon är svartbrun, vit, grå och kolafärgad och 3 månader gammal :) Med sig hade de även kattlåda, transport, klätterstållning, mat & matskål (fast hon föredrar att dricka ur Nickys vattenskål) och leksaker. Hon har bott hemma hos mina föräldrar i en vecka fram tills nu, och hon och Nicky är som bästa kompisar, vilket känns kanon..

Jag fick även lite spaprodukter av farmor och farfar, och en Volumaster av Fredrik. En kanondag, helt enkelt!



Min tårta som jag gjort själv med dumlegrädde, drottningssylt och marsankräm innuti, och grädde, färska jordgubbar, flagnad mjölkchoklad, vindruvor och kiwi ovanpå.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Men fan vad sweeet! Katt och förlovad på samma dag, inte dåligt! :D

2009-10-28 @ 20:41:28
URL: http://framfall.blogg.se/
Postat av: Erika-foto-mode-pyssel

Grattis och Grattis!

2009-10-28 @ 21:05:44
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Karoline

wiiie :D



ps. tårtan ser väldigt mumsig ut!

2009-10-29 @ 19:34:21
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0