Kommer Aftonbladet att hinna före?

Goderafton allmänheten! Idag blev det inte mycket till tryck här på bloggen från min sida, och ni vet nog alla vad det beror på. Ja, jag vet att jag lovade att inte nämna det nå mer, och oroa er inte heller - jag tänker inte säga att det beror på att jag har SKIT mycket att skriva inför alla dessa inlämningar dessa veckor. Så.. Nu sa jag det ändå.

Men vad jag däremot tänker säga är att jag har gjort klart min observationsuppgift på slutliga 11 sidor, och den är redo att skickas in. Sammanlagt tog den mig en heldag att göra, och jag är nöjd. Den avslutande kommentaren räddade nog upp hela arbetet, skulle jag tro. Frågan är hur nöjd min VFU-plats blir?

Dessutom sitter jag nu och skriver ett inlägg med en intressant titel; nämligen Funktionshindrades möjligheter och hinder –   Rättigheten att vara en mänsklig individ. Jag känner mig riktigt kreativ och inspirationsrik, och jag skulle lika gärna kunna publicera detta inlägg i en politisk debatt. Hahaha njaa.. Men på bloggen kanske? Vi får se..
Om inte Aftonbladet tackar ja först, vill säga... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0