Jag är en rocker!

I helgen har vi klassferre här hemma. Det betyder eventuellt lite Guitar Hero-lirande. Hur länge sedan var det som jag körde GT? Förr var jag ett proffs, nu är jag snarare Bambi på hal is. Så jag dammade av spelet, körde igång och lirade. Hur det gick? De första två-tre låtarna har jag förträngt, men runt sjätte låten så stod jag på en scen någonstans i L.A inför 10 000-tals fans. Nästan som på riktigt.

 

Jag i full färd att fräscha upp min reportear. Så klart att man måste ha en träningsoutfit!


Vi var förresten och handlade frukt i stora lass igår. När vi kom hem så fick jag en sån rolig tanke i huvudet, och jag kunde inte låta bli. Fredrik däremot fann det väl inte allt för uppskattande med 17.95:- , och egentligen ville han väl inte att jag skulle slänga ut den här bilden. Men med lite övertalning så ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0