Inga barn kläckta än så länge

Skrållan, eller Skrålls som jag har kommit på mig själv att kalla henne för lite då och då, är helt galen ikväll.. Förhoppningsvis så lugnar hon ner sig nu snart lagom tills vi ska sova. Men vem kan egentligen klandra henne för att vara i farten nu, med tanke på att hon har sovit nästan hela dagen. först två timmar på min mage, sen en halvtimme i min famn. Lillgumman förstod att mamma inte ville plugga...

Ikväll har jag tränat och nu har vi ätit upp tårtan (lite omvänt kanske?). Vi tänkte nämligen att Skrållan ska få komma hem till Sandarne en sväng imorgon. En liten fågel viskade nämligen att pappa och Nicky saknar henne.. Och jag saknar Nicky. Usch vad jag saknar honom. Tur att jag har min nya lilla bebis :)

På tal om bebisar så verkar det inte bli nått syskonbarn idag. Fast än vet vi ju inte vad natten har att erbjuda.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0