En vecka kvar

Idag vaknade jag efter 12 timmars sömn. Jag känner mig alldeles trötter idag med den anledningen, och sitter nu har och skriver på mina inlämningsuppgifter. Fredrik har varit iväg och skrivt en mattetenta, och är nu på väg hem. Vettesjutton vad jag ska servera för middag idag, med tanke på att det är inkomst imorgon (tack att den 25:e är en södnag!) och jag vet inte ritkigt vad vi har hemma. Men imorgon går jag i skolan 9-12, sen åker vi ut til Hemlingby och går på ICA Maxi där och storhandlar. Det är ju även dags att handla tårtgrejer inför the big 22th B-day på onsdag. Fortfarande är allt hembakat hittills, och då måste ju även tårtan vara hemmagjord. Hur mågna vuxenpoäng får jag för det?

Sen är det idag en vecka kvar tills jag ska bli faster.
Om den lille knodden har planerna på att titta ut på utsatt datum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

0 (noll) vuxenpoäng för barnkalas ;)PUSS!

2009-10-23 @ 08:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0