Efter träning kommer skumbad

Det blir inget nötande om mr Godbit och mr Mumsbit, för jag hade faktiskt inte så stor fokus på det (visserligen har jag ju redan sett avsittet men ändå) eftersom jag crosstrainade. Så nu är man slutkörd i kroppen - men ack så härligt! Tog dessutom ett härligt väldoftande skumbad på det, så nu känner man sig som ny. I alla fall för stunden.  Tänkte nämligen att det är ju ingen vidare smart idé att köra slut på mig själv genom skoluppgifterna, vilket jag kommer löpa stor risk för att göra. Så vad var inte bättre än ett skönt avslappnande bad?

Däremot så kanske jag överdrev lite väl mycket på skumfronten...





Kommentarer
Postat av: Karoline

vad mysigt med skumbad :)



ps. jag SKA ta tag i bloggen igen haha. nästa vecka kanske :P

2009-10-26 @ 22:13:39
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0