Ännu en dag har passerat

Så har snart ännu en dag bara flygit iväg, passerat. Vad händder med dagarna egentligen? Jag hinner nämligen inte med.

Imorgon är vi lediga båda två, och imorgon ska jag ta tag i mina skoluppgifter. Det finns dock ingen motivation, men det måste ju göras eftersom de ska vara inne på söndag, och vi kommer ha bullkalas med Fredriks familj på lördag. Dessutom har jag tagit upp idén om att vi ska låta Oskar (Fredriks lillebror) sova över här lördag-söndag. How great isn't that? Har har ju länge velat det nu, bara det att han är lite orolig för att åka tåg helt själv. Men det kan ju vara skönt för honom att åka bil ner, så slipper han tåg åt båda hållen.

Just nu är det Brothers & Sisters på Kanal 5, och efter det är det natti natti för i alla fall min del. Hade tänkt dra ut Fredrik på en promenad imorgon i parken. Och eftersom Gävle är så fint och höstigt just nu så tar jag med mig kameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0