Fredrik är väl underbar...

Alltså, är det bara för mig som blogg.se tar hundra år att ladda upp? Dessutom påstår den alltid att man matat in fel lösenord, så att man får skriva om det. Och jag vet att jag skriver rätt, coh det sker varje gång, men sen när jag skrivit in det på nytt så kommer jag in, hur mysko är inte det? Aja.. Nog med klagomål på portalen.

Låt oss i stället diskutera en annan sak som suger: Det är min tur att diska den här gången. Detta är en stark protest från min sida, och jag finner det heller inte givande. Men, det är väl bara att bita i det sura äpplet som man säger. Jag menar; inte kan det väl varam in roll som kvinna, att diska? Jag ska ju för sjutton föda barn en dag! Jag ska genom gå 9 månaders helvete och spy om morgona, trots att detta är det värsta jag vet. Dessutom ska jag enligt den där blonda Ankan som media skriver om vareviga dag ställa upp för min man och ge honom den behandling han behöver och kräver. Jag ska finnas till där för honom 24/7 oavsett om jag är på världens "inte-idag-älskling-jag-har-spiral-bekymmer"-humör. Det finns inte i min rätto att säga ifrån. Jag ska dessutom inte klaga över att städa, handla, laga mat och bäda sängen. Det ingår även det i mina sysslor. Dessutom sköter jag vår ekonomi. Så vart kommer då denna diskpåtvigning ifrån? - Jo, från min egen överenskommelse med Fredrik. Det var från början min idé. Hur fan kunde jag komma på den idén? Enligt mig finns det bara ett svar på den frågan - Anna Ankas intellekt har smittat av sig!Sen måste jag köpa ny dator, men jag antar att jag inte kan skylla detta issue på det...

Jag antar att jag borde visa er ett bildbevis nu? Okej, men kom ihåg att jag faktiskt har erkänt att det vidrigt redan, så klandra mig inte.  Ni får dessutom se mina naglar som tar sig och min underbaraste sambo (som förövrigt hade en present åt mig hemma - nya Team Sportia-mjukisar som jag varit i behov av så länge. Gullponken då...)











Och jo.. Det tog minsann 17 minuter att ladda upp dessa 3 bilder. Kom igen Blogg.se!

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman

Hela nätet hade problem i går och imorse i hela sverige...de sa på nyheterna imorse. Fina naglar:)

2009-10-13 @ 14:35:01
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0