Boktips

Fick ett inofficiellt tips av Camilla om en bok (ja, hon har inte sagt det direkt till mig, utan jag läste det på internet, men tack Camilla!).
I alla fall, boken är Eric Ericson's Brev till samhället. Detta är en bok med Erics brev till Sveriges myndigheter och styrelser med rätt.. ja.. .säregna brev. Dessutom får läsaren även ta del av de svar Eric fått på sina brev. Kristian Luuk har även han tipsat om boken (inte direkt till mig, tyvärr, men ähee.. vi kan väl säga att han har tipsat mig direkt). Så.. Nu väntar jag bara på att få hem den, läsa den och sedan ska jag ska jag slänga ut en recention på den hade jag tänkt, okej?




Brev till samhället av Eric Ericson
41 kr i pocketformat på Adlibris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0