Tysken är grym!

Okej, min tandläkare må vara tysk och jag har svårt för tyskar, men denne tysk är grym! Jag kommer dit till tandläkaren, och får som alltid hos tandläkaren vänta. Efter ett tag får jag komma in i ett rum och få en bedövning av en tandläkaraspirant som insisterar på att få bedöva mig. Hon sticker och sticker, utan resultat anser jag, och sedan skickar de ut mig i väntrummet igen. Efter 10 minuters väntan till så får jag komma in i min tandläkares rum, och sitta där och vänta i tio minuter ytterligare innan han kommer. Han undersöker min bedövning, och visst hade jag rätt - hon kunde inte bedöva för fem öre.. så jag fick en till spruta och det blev så himmelskt så. Han börjar undersöka lite, och innan jag vet ordet av det så är tanden ute. What?! Var det första jag tänkte, men sedan blev det: den här Tysken är fanimej grym!

Dessutom sitter jag nu här med knappt nå ont..

Så är du i Söderhamn och har tandproblem - gå till Joacim Mertz!


Kommentarer
Postat av: Karoline

gött att inte behöva dö hos tandläkaren! :D



svar: hahaha neeej, sånt har vi aldrig haft. vi har haft många uppgifter, men ja, ingen har kallt det för nån kursportfölj haha

2009-05-25 @ 19:54:06
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Renée

fick du ont när bedövningen släppt då? ;P

2009-05-25 @ 20:31:39
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Renée

Sv: fan va skönt :)

2009-05-25 @ 20:35:01
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0