Sista dagen i skolan

Nu är hemtentan inlämnad, men jag är inte nöjd med den. Skulle vilja ha två sidor till tillgodo att skriva min diskussion på, men that's life. Läraren, Kia, kom i alla fall fram till mig när jag och Emma och Sara skulle gå och sa att min hemtenta var i klass med mina VFUobservationer, och på dem fick jag ju betyget A på, så håll tummarna nu, kära läsare.
 
Efter skolan gick jag och Emma och lunchade på Mingel Bar. Det blev en varsin egenkomponerad sallad, och efter det begav vi oss mot Söder där hon bor, och jag skulle i min tur vidare till Gavlegårdarna. Mina kära klasskamrater hade sagt till mig att det skulle ta ca 15-20 minuter att gå dit, men man gick ju i evigheter. Tror jag gått över en halvtimme inann jag kom fram, och det i spöregn, dessutom. Men nu är kontraktet påskrivet, och imorgon ska jag till Faxeholmen och säga upp den här lägenheten. Så om ni letar en lämplig 2:a på 48 kvm i centrala Söderhamn, håll utkik på Faxeholmen! Jag kan lägga upp bilder på den senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0