Polisanmälning 2 inom loppet av en vecka

Vet ni, jag tror att bloggSverige sakta men säkert håller på att dö ut. det är inte lika hett längre.

Jag har ingen som helst lust eller motivation till att blogga längre. Dessutom har min cykel blivit stulen, så nu är jag riktigt bitter. På Blocket får man 1000-1500 kr för den cykel jag hade, och nu måste jag alltså köpa mig en ny. Sitter och kikar runt på gamla tantcyklar eftersom det är en sån jävel som är skönast för både kondisen och puppan/röven, men tror ni inte att de satarna går på 1000lappen de med? Jag har nog med utgifter ändå!

Bra tryck i helgen, som Angelica skulle ha sagt.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skoj med stulen cykel, min bil knivskar de däcket på :D Ska leta mig en gammal kärringhoj jag med så man kan cykla lite nu när man blir stadsbo :D

2009-05-04 @ 11:44:50
URL: http://framfall.blogg.se/
Postat av: Karoline

kan du inte köpa det billigaste skitet och lägga lite pengar på en sadel istället?

2009-05-05 @ 10:16:28
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0