Vi har pressat hårt

My och jag har kört stenhårt ikväll må ni tro! När vi körde styrkepasset så kände jag verkligen av träningen från igår, fast jag inte haft någon träningsvärk. Men det är alltid trevligt. Imorgon är det paus från träningen, förutom att jag och Oskar kommer köra Wii Sports när Fredrik är och klipper sig. Sen kommer även Nickynicksen imorgon en sväng igen medan mamma är på möte med någon¨rehabiliteringsmänniska.

För tillfället sitter Fredrik och Oskar och spelar Wii och äter godis medan jag drömmer att mina minimorötter är en stor fet jävla Snickers.
 

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Nä men eftersom mitt abonnemang gått ut och jag behöver en ny då min gått sönder (haft den i 2 år) och därför tänkte jag skaffa ett lika abonnemang och då blir det ju "avbetalning" på telefonen 150 kr, och dom 150 kr/mån kan jag leva med att betala för en hel telefon.

2009-03-03 @ 22:21:41
URL: http://anewbeginning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0