Vi alla gillar väl att fynda?





Innan jag skulle klippa mig igår så var jag en sväng på staden. Först och främst var jag ut på Coop där jag lyckades roffa åt mig ett exemplar av kokboken VÅR KOK BOK för 99 kr. Jag hittade även en annan kokbok, Wok - från thailändskt till karibiskt för 39 kr och en bok med barncitat för 29 kr. Barncitat är något som jag tycker är jätteroligt att läsa då det ger ett gott skratt. Sen innan det var dags att bli klippt av My på HårCenter så köpte jag en till tröja med stor krage (kostar den mig 37 kr så tvekar jag inte!) och BH:n ute på Lindex med 30% rabatt. Väl hos My köpte jag även en hårspray från SEBASTIAN. 400 ml för 159 kr blev det.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0