Varsågod - Mitt tråkiga liv!

Idag har jag inte haft mycket tid till övers. Jag har suttit på CFL mellan kl 9.30 och 15.00 med Anncha och lagt upp strategier för vår fältstudie som ska handla om barn som mist en förälder. Efter det har jag bytt in ett par leggings som jag köpte igår, men som jag upptäckte var trasiga när jag kom hem. Jag och Fredrik har också "storhandlat" och sen blev det inte mycet tid över för fritid förrens jag skulle iväg och träna. Och som den träningen tog! Det var nog det värsta passet av de alla, men efteråt känns det jävligt bra ska ni veta. Och när jag kom hem var det bara att sätta sig med arbetet inför morgondagens seminarie i Barns rätt och barns röst-kursen. mycket nu må ni tro! 

imorgon är jag i Gävle mellan kl 8 och kl 17. Jag har seminariet kl 9-16, men man ska ju som sagt åka dit de 8 milen och sedan ska jag in en sväng på stan och hitta en vit klänningstunika till mina gråa strumpbyxetights. Hejaheja! När jag väl kommer till Söderhamn igen så blir jag hämtad av svärmor eller svärfar och så åker vi hem till dem och käkar gott och underhåller oss själva. 

Jaa.. Det var väl det tråkiga i mitt liv som jag har att bjuda på! 

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: haha, ja nästa vecka kanske bild kommer :p



varför bloggtorka?

2009-04-02 @ 10:47:57
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0