Vad tycker ni?

Nu har jag ändrat min design, helt själv också. Vad tycker ni? Var den förra snyggare? Den var visserligen mer "proffisionellt" gjord när Denise hade gjort den, men den här är ju bara början för mig :) Det kommer mera... Som man säger.

Idag har jag varit på CFL som sagt på telebildföreläsning, och sen träffade jag Lotta för en lunch på Alén Café. Sen har jag också jobbat, och jag må säga att den här kvällen var hemsk. Seriöst, vad är det med barnen ibland? Och att komma kiss- och bajsåldern när man är 11.. Seriöst...? Men vi gjorde i alla fall egna studsbollar, och jag ska ge min (som blev en nyckelring dessutom) till Oskar.

Imorgon kommer jag sitta hela dagen nere i Gävle, och sedan blir det bara hem och äta en snabbis, för att sedan dra mig vidare till träningen halv 7.

Kommentarer
Postat av: Karoline

jag gillar färgen!

2009-03-11 @ 23:34:52
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0