En väldigt informerande lista

Lovar du att vara ärlig? Absolut. Eller.. Tyvärr, kanske jag ska säga..

Du heter: Caroline

Smeknamn: Carro, Pettersson, Barso (Kom till efter att elin inte orkade ändra i sin T9-funktion i telefonen tror jag)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: LeAnn Rimes - Please Remember, Josh Groban - To where you are 
Beroende av: Just nu: Twilight. Annars: Vatten 


Vad tror folk om dig?: Att jag aldrig ger mig och måste ha rätt hela tiden. Envis?
Stämmer det?: Jag måste inte ALLTID ha rätt. Det är nog mer så att jag vet när jag har rätt eller inte, och då ger jag mig inte
Vad får du oftast komplimanger för?: Hmmm.. Många brukar säga att de gillar mitt hår...?
Vad säger du för att imponera på någon?: Faktiskt ingen aning.. .
Hur imponerar man på dig?: Att man inge försöker vara någon man inte är, och tror att man är bättre än alla andra. Står för det man säger och gör.


Brukar du skratta för dig själv?: Om ni bara visste...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Nyckelringarna visste jag inte om, men våfflorna" Typ.. Har inte telefonen vid mig just nu.
Var bor du?: Söderhamn
Trivs du där?: Ibland, ibland inte. Jag har ju min familj här.
Äger du några converse: Nej nej.. Och jag behöver nog inte göra det heller.. Jag är mer Adidas när det gäller skor.



Sprit, cider, vin eller öl:
Sprit som i drinkar
Brukar du bli för full: Nej.. Jag skulle klara mig alldeles utmärkt om jag vore gravid. Vissa tycker att jag blivit vuxen och växt ifrån suparåldern. Andra tycker att jag har blivit tråkig.

Är du allergisk mot något: Känslig mot starka dofter och körsbär.

Hur svarar du i mobilen: "Jaaa.." "Hallå..." "Tjena" "Caroline".. Det beror på vem som ringer..
Antal timmar sömn inatt:  I runda slängar 9 tror jag.


Brukar du komma i tid:
 Jag brukar faktiskt hålla tiderna. Hellre för tidig än för sen, anser jag. "Stjäl inte andras tid"
När mår du bra: När människor runt omkring mig mår bra. När saker och ting blir som jag tänkt mig.
När blev du fotad senast: Ingen aning faktiskt.

Hur känner du dig nu: väldigt trött.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vitt, grått, brunt. Mest svart tror jag.



Vad tycker du om fötter:
Fötter kan vara jävligt snygga när de är solbruna. Men det är vädligt vidrigt att ha dem i ansiktet! Och klippa tånaglarna är ruggigt äckligt tycker jag.

Vad saknar du: Att inte ha mina dagliga mysstunder med Nicky som jag hade hemma. En bil också kanske..?

Hade du en bra kväll igår: Den var väl inget speciellt jämfört med alla andra dagar.

Favorit dryck på morgonen: Jag är en vatten människa

Rakar du benen: Ja.. Men det sker nog alldeles för sällan.



När brukar du oftast gå och lägga dig:
23-tiden nu för tiden.

Är du blyg?: Jag tycker inte det

Sysslar du med någon idrott: Idrott och idrott.. Jag tränar Boxercise i alla fall, om den kan klassas som det? Annars har jag spelat innebandy, fotboll (när jag var typ 6 år) och ridit i flera år.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet helt ärligt inte. Jag tror det beror på stunden.
Har du spytt offentligt: Svår fråga faktiskt.. Jag vet nog inte svaret på den heller faktiskt.



Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Jag skulle nog helt ärligt ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: Jag får väl vara tacksam för det jag har och har fått i mitt liv. Men Visst önskar jag att saker och ting vore annorlunda. Vem vill att ens mamma ska vara sjuk, till exempel?
Är du bortskämd: När det gäller födelsedagspresenter och julklappar så är jag väldigt bortskämd helt ärligt.
Vad gör du i morgon: Hänger på CFL med Anncha och pluggar sociologi.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Oj.. Jag vet inte. På ett ssätt tycker jag nog att Britney är grym, eftersom hon fortfarande lever trots allt hon varit med om. Och hon slår tillbaka.


Vad längtar du till?:
Tills jag vet vad som ska hända med framtiden

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har de som betyder mer än andra.
Vad använder du för shampoo?: Tigi Catwalk Fashionista

Hur gammal är du: Fyller 22 år i oktober.

Tycker du om någon just nu: Fredrik betyder allt.



Gröna eller röda äppeln:
Jättegröna.

Gillar du golf: De har snygga kläder ibland. Men det är väl allt. Fast jag brukar titta på kändisgolfturneringen som är varje år ibland.
Vilken tid gick du upp idag: 9.30 tror jag att det var.

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja, det med.



Är det okej att gråta:
Absolut. Det får en att må bättre.

När grät du senast: Det var ett bra tag sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon och endagslinser vid vissa tillfällen.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Självklart inte. Man ska ha det man själv trivs i.



Har du piercing:
Nej, för piercings är INTE hål i öronen.

Vill du gifta dig: Ja det vill jag.

Vill du ha barn: Mer än gärna. Jag tror att min biologiska klocka har börjat spöka.

Solar du ofta: Det händer någon gång då och då. Är det osmmar bruakr jag sola så fort jag får tillfälle.

Är du bra på att laga mat: JAg var nog kock i mitt tidigare liv.


Är du flygrädd: Jag älskar starten! Men väl uppei luften kan det hända att jag bröajr tänka på att vi kanske kommer dö när som helst.

Hur vig är du: HAHAHAHAHAHA!

Är du musikalisk?: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Häegen-Dazz Strawberry Cheesecake, utan tvekan!



Tror du på ett liv efter döden:
Jag tror inte, men jag hoppas.

Tycker du om sushi: Jag testade det för första gången i slutet av januari nu i år, och det var ingen hit då i alla fall.
Vad äter du helst när du ser på film: Ostbollar och jordnötsringar är smaskens

Har du tandläkarskräck: Nej, och har aldrig haft det. Har nog haft bra tandläkare/hyginister.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska utan tveckan



Vilken ögonfärg har du:
Vissa dagar är jag mer grön, och andra dagar mer blågrå. Enligt min optiker så är det "tack vare" att jag haft färgade linser (bruna) i tre år.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt en del gånger

Biter du på naglarna: Ja det händer det med

Röker du: Absolut inte.

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag tränar ca 3 gånger i veckan, och motionerar gör jag istort sett dagligen
Senaste låt du hörde: Måns Zelmerlöw - Hope & Glory, på träningen.


Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: me ndet är ju jättebra! :)



nu ska jag också köra listan haha

2009-03-25 @ 22:01:17
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0