Photoshop jag lär mig

Jag har nu suttit i kanske 2 timmar och försökt lära mig Photoshop CS4, och faktiskt så förstår jag nu. Jag håller till och med på och filar lite smått på min bloggdesignförmåga, så till sommaren kanske jag har en uppdatering av bloggen ;)
Jag har länge velat ha mina autograf med i designen, som signatur, och nu har jag fått svaret hur jag ska göra det. Brorsan har nämligen en penplatta, och med den kan jag skriva min autograf i PS. Smart va? Så nästa gång jag är dit ska jag göra en.

Sen, ett svar på en kommentar från Lisa: Självklart kör vi stenhårt imorgon! :)


God natt kamrater, nu ska jag gå och snuffa den sovande Fredrik i nacken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0