Måndag 2 mars

Studiebesöket gick fort. Jag vet väl inte om vi fick ut allt för mycket på det, men det måste ju göras så. Jag var i alla fall hemma i Söderhamn igen kl 13 då jag mötte Fredrik på stan. Vi gick på Biblioteket så jag kunde låna om lite böcker, på HårCenter där Fredrik bokade en klippning hos My på onsdag och sen gick vi och handlade på ICA. Kl 15-19 har vi tvättid och kl 19 är det gympa i Norrala som gäller för mig och Lisa. Här tränas det på! Tänkte försöka hinna med träning mån-tors så kan jag slappa på söndag. Är ju ledig från Barngrupperna på onsdag så då tänkte jag försöka hinna träna där. På tisdagens träning är My på. Jag ska höra med Lisa ikväll vilka pass hon kan. Men vad säger du Angelica?


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tyvärr såg jag ingen nu, men jag hade ju barnvagn med mig och då brukar jag bara ögna lite då jag känner mig ivägen hela tiden. =)

2009-03-02 @ 16:03:21
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Karoline

svar: ja, jag tycker det är synd att vi inte gör det jag med :) ja just det, skulle du testa nya former av träning hela veckan eller du skulle bara röra röra på dig igen eller hur var det? :)

2009-03-02 @ 18:06:46
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0