Jag läser och läser

Jaaa.. Då hade man läst ut bok nummer 2 i Twilight-serien. 900 sidor på 2 dagar händer inte allt för ofta. Men nu har jag inte den tredje boken, Ljudet av ditt hjärta, och på biblan verkar den mega-uppbokad. Så.. Jag får väl helt enkelt ta och köpa den då för 149 kr. Ska ta en titt på Bokia imorgon. För alltså.. Jag är nog kär i Edward Cullen. Den litterära alltså. Den filmdramatiserade är snygg. Helt klart, men inte lika förförisk som i böckerna. Jag tyckte att filmen missade den vackra kärlekssaga som boken är. Den är så vacker så att det är som poesi. Visserligen så var han ju knappt med i bok nummer två. Kanske därför jag läste den så fort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0