Jag har aldrig blivit så berörd av någon bok tidigare

Jag har väl egentligen inte så mycket att säga, förutom att jag spenderar min tid åt Twilightböckerna. Just för tillfället har jag inga mer, men jag väntar hem de två sista, bok 3 och 4 i brevlådan imorgon så ni vet ju vad jag gör torsdagkväll och hela fredagen.

Imorgon ska jag med mamma till Bollnäs när hon ska mangla pattarna på mammografi. Hon ska vara där kl 14, och vi ska uträtta en del ärenden innan, så jag blir väl borta ett tag. Sen är det som vanligt träning 18.30-19.30. Men efter det är jag i böckernas värld. Det är sjukt, men jag har aldrig tidigare blivit berörd av en bok på det sättet som jag blev av Om jag kunde drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0