Jag älskar att sova

Det är dags för knytning nu. Kanske det bästa som finns?
Ikväll har Lisa varit hit på en kopp kaffe. imorgonkväll ska vi återigen på box och det ska bli fruktansvärt spännande att se hur det funkar med min redan befintliga träningsvärk. Jag ska även upp kl 6 för första gången på evigheter (!) imorgon och pallra mig iväg med 7 tåget till Gävle. Jag och Emma ska på studiebesök på en friskola i Andersberg. Kanske denna gång kan ge oss något? Jag kommer självklart ha med mig boken Edward Finnigans Upprättelse. När jag väl kommer in i en bok har jag svårt att lägga undan den. Tyvärr kan jag ju inte direkt säga detsamma om skollitteraturen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Aborterad i vecka 11. =( Det var inget jag valde själv. =(

2009-03-05 @ 08:59:12
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0