Gävle mañana

Nu har jag varit och tränat, duschat, käkat minimorötter och kiwi och nu sitter jag som ni kanske märker här. Pratade med mamma när jag gick den ooootrooooligt långa biten hem (100 m?) och hon och jag tar en tripp till Gävle och Valbo imorgon. Lämpligt nog så får jag min lön då också. Ska köpa en datorväska och lite smått på IKEA. Mamma ska titta på en jacka till sig själv. Jag såg nämligen idag att bl a Stadium hade Everest- och Peakvinterjackor till upp till halva priset, och mamma nämnde förra veckan att hon ville köpa en vinterjacka till redan Freddeboy ska ju ändså spendera helgen med KU. Kul... Så jag kommer nog tillbringa morgonkvällen ute hos mamma och pappa och gosa med Nicky.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0