Edward Finnigans Upprättelse

Idag har jag träningsvärk i magen. Men inte i hela, utan i nederdelen, mot underlivet, if you know what I mean. Skönt nog är det ingen träning ikväll för min del. Men imorgon är det box med Lisa igen som gäller. Kanske att jag går på pilates på söndag till och med? 

För tilfället är Fredrik och klipper sig, Oskar tittar på filmen Offside, Nicky ligger och sover som en slagen hjälte och jag sitter med datorn. Men jag ska nog lägga mig med min nuvarande roman, Edward Finnigans Upprättelse. Den är helt flum till en bra början, men sen nu, efter sidan 100, har den blivit spännande.  


Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: haha njaaa.. hade det varit liiite blondare så hade det nog sett helt okej ut däremot :)

2009-03-04 @ 13:34:59
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: tack! :D åhh shit, nu gjorde du mig nervös :O vad menas med "fint" hår?

2009-03-04 @ 16:06:33
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Annelie

Blodsband har jag inte läst faktiskt. Tror jag ska försöka få tag på fler Ian Rankin trots att Adress Fleshmarket Close var ganska långtråkig. Man längtade liksom till slutet bara för att det var slutet. =P



Camilla Läckberg har skrivit "Tyskungen" va? Den håller jag på läser i Vannsätter när jag sover där. =) Har inte kommit så långt, men den är redan spännande. =)

2009-03-05 @ 09:04:27
URL: http://dlx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0