Detta pendlande

Idag ska jag ner till Gävle igen som tidigare nämnt. tåget går 10.06 från stationen vilket betyder att jag kommer ha en timme att strosa runt på i Gävle. Gissa om det kommer bli svårt att inte gå in på H&M och se om de har den där västen jag vill ha? Sen har jag lite andra ärenden också som jag ska uträtta innan jag pallrar mig iväg till skolan. Jag börjar hata att åka till Gävle nu. Men jag får helt skylla mig själv eftersom det är jag som har valt att pendla. Och jag har ju gjort det i 1½ år, och det är väl egentligen inte så tokigt. Det som är är att jag gärna hade gjort nått roligare för pengarna.

Sen sover vi i Sandarne ikväll. Tänkte passa på att träna lite crosstraining imorgon innan vi åker in till stan igen. Och busa med Nicky också så klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0