Det var en sensation

Den här helgen har varit sensationell. Först i fredags så fick vi ju plankstek hos mamma och pappa. Jag brukar aldrig äta upp all mos som är runt om kring köttet, utan endast en långsida sammanlagt kanske. Och pappa han har aldrig sparat mat på plankan. Men i fredags.. då var det minsann jag som åt upp ALL min mat först, och sedan gick över på pappas planka, som i sin tur var proppmätt efter hälften. Mamma blev helt paff kan man väl säga.
Sedan har vi gårkvällen. Tror ni inte att jag sätter mig och pluggar kl 23-24 på kvällen? Och dessutom tyckte att boken var så intressant så att jag inte ville lägga ifrån mig den? Nej.. Jag måste vara allvarlgit sjuk eller nått..

Och herregud kvällspressen..
Sluta skriv i varenda artikel att Måns misslyckades. Han misslyckades inte.. Han fick juryns röster men han var inte tittarnas favorit. Men han fick fortfarande poäng av dem och slutade på en 4:e plats.. Misslyckades gjorde väl i så fall Molly och Sofia som knappt fick några poäng?  

Idag är det jobb 10.30-17isch.
Bara så att ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0