Böckerna är slut

Nu har jag läst ut Twilightböckerna, och jag älskar dem. Jag känner mig faktiskt tom nu, och vad ska jag nu sysselsätta mig med? Svaret är väl egentligen enkelt - pluggning. Men men..

Igår var jag och Fredrik på Män som hatar kvinnor. Som alltid är boken mycket bättre tycker jag, men det var väl inget fel på filmen. Däremot var det fel på den 40årige kvinnan som satt i stolen bredvid mig med sin pappa. Hon hade inte läst boken, men det hade han, så hon satt och frågade han en massa frågor och innan det var klart så visste Fredrik slutet på filmen efter 20 minuter in på den. Och så där höll hon på..Såna borde bara inte få gå på bio.

Ikväll ska Fredrik på killpartaj och jag ska spendera kvällen med mitt alter-ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0