Angående Mary Kay's "outletbutik"

Malin skrev till mig och undrade om Mary Kay-sidan som jag har som länk i min vänstermeny. Tänkte även att ni kunde få ta del av svaret ifall ni också funderar över sidan.

Jag har beställt från sidan flertalet gånger, och det har aldrig krånglat. Vad jag vet är att det sist var lite bökigt att få till det med mina adressuppgifter då man skulle fylla i delstat (trots att man fyllt i SWEDEN som land). Men det kom jag runt genom att skriva " - " i det fältet. Kan ju hända att de gjort om det också. Men testa! Annars kan du ju alltid skriva ditt landskapsnamn också. Men " - " funkade för mig.


Det står att internationell frakt ska ta 7-21 arbetsdagar, men jag har alltid fått efter bara några dagar.
Men få inte panik om det dröjer längre. Det skickas nämligen från USA som sagt :)


Jag använder en del MKprodukter.
Jag har deras 3-in-1 cleanser från TimeWise-kollektionen, och den avgudar jag! Sen har jag även night solution och två foundations. Foundationena är jag dock personligen inte nöjd med, men det är för att de färgtoner jag har här hemma är för gultonade för min hudtyp. Men det är ju bara att testa sig fram. 300-serien ska vara "kallare" medan 400-serien är "varmare" (alltså gultonig) säger konsulenterna.


International-shipping-priserna stämmer så vitt jag vet.
Jag har jämt beställt någon enstaka produkt och fått betalat det lägsta, $3.99. Sen är bara att ta reda på vad dollarn ligger på i svenska kronor så vet du hur mycket du handlar för.


En sak till är att du måste kunna betala med kort, alltså VISA, MasterCard och dylikt.



Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0