Acer in - HP ut på service

Jag vet att jag verkligen inte har varit den bästa bloggaren på 2 veckor nu. Dock har jag absolut ingenting att skriva om, och jag vet inte hur det kommer bli i fortsättningen heller. Jag har mina trogna läsare som är in dagligen och kollar om jag har uppdaterat, och ikväll får de i alla fall resultat.

Idag har jag, Fredrik, Andreas och Helena varit till Bollnäs för att köpa en lappie till Fredrik, så nu är vi två barns-familj så som vi säger här hemma. Men det tycks inte bli långvarigt, då jag har suttit i telefon med HP Support och ÄNTLIGEN ska jag få iväg min dator nu. I går morse så hade det, förutom touchpad och baterilåsproblem, även uppstått ett pixelfel i skärmen, så nu har jag fått nog. Och jag har ju dessutom datorn försäkrad tills 17 januari 2010. Fattas gör bara att de påstår att vi har tappat datorn, och därav problemens uppkomst som teknikern sa att det kunde resultera i och jag får stå för hela kalaset själv, men det trodde inte Andreas. Såna indikationer finns det inte på datorn. Men vi får väl se vad de säger... Jag har då inte ekonomi att skaffa en ny, så i så fall får vi klara oss på Fredriks dator så länge, som har tagit sig igenom detta blogginlägg. Dock gillar jag mitt tangentbord MYCKET mer än detta...

Kommentarer
Postat av: Karoline

jag trodde nästan något allvarligt hade hänt med dig eller någon i din närhet. men å andra sidan så har nästan alla tappat blogg-lusten verkar det som... :)

2009-06-24 @ 23:14:28
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/
Postat av: Karoline

svar: haha hello ;)

2009-07-02 @ 18:18:51
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0