Vart ska vi åka nästa gång?

Det har inte ens gått ett år sedan jag och Fredrik var på Teneriffa, men jag är redan sugen på att åka igen. Denna gång vill jag åka mer fler personer, så att det inte bara är jag och Fredrik. Mitt förslag är att vi tar hans syster och hennes kille med oss, Elin och Patric. Då är det ett till par, och vill man vara själv så kan man hitta på något parvis, och vill man göra något annat så kan man göra det. Elin är helt på idén, men det är Fredrik som är svår. Egentligen borde jag tycka att det är sött, och det gör jag också, för han vill att bara han och jag ska åka. Men kom igen, vi gjorde det sist, och nu vill jag faktiskt få gå i butiker också, älskling ;) Grejen är också den att man vill ju åka nu i augusti, men då flyttar vi, Fredrik håller på och tar körkort, och dessutom ar Patric ingen mer semester. Så det går inte. VI får helt enkelt vänta ett år innan vi får känna värmen och se palmerna!

Men frågan är vart vi ska åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0