Vad ska jag packa?

Ikväll är det en kvällstur igen som gäller, kl 14-21. Jag satt och kikade på mitt schema, och insåg att jag har åtta stycken turer som är kvällsturer nu, inte sju st som jag tidigare nämnt.

Annars är det fint väder ute. Fredrik är ledig i tre dagar nu, och idag har han uppskrivning. Får man publicera det offentligt förresten? Äsch.. Det borde inte vara en hemlighet.

Just nu sitter jag nyduschad och tittar på VBÅ i väntan på arbetet. Sedan ska jag väl se om det finsn något jag kan packa ner i flytkartongerna. Det börjar bli rätt svårt, för man vet liksom inte vad man behöver ha framme en stund till. Jag antar att jag kan packa ner de 100 tusen ljuslyktorna jag har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0