Nattens irritationsmoment

Visst blir man glad när ens pojkvän kommer hem mitt i natten ,smått berusad och börjar hålla en konversation med en, precis som om klockan vora mitt på dagen eller nått? Jag höll på och bli galen i natt! "Hej gumman!.... Vad har du gjort då? Har du ätit någonting? Vad tittade du på på datorn... Vi hade det trevligt" och bla bla bla. Jag hade - och ville för en sekund - kunnat strypt honom. Sen stängde han inte badrumsdörren efter att han varit där. och eftersom fönstret där inne var öppet så har de nstått och slagit hela natten eftersom det blåst lite grann ute. Irritationsmoment 300 känndes det som i natt.

Nu ska jag skynda mig att göra mig iordning, och sen ska jag gå och hämta svärmors bil innan Fredrik ska börja och jobba. Jag själv jobbar 14-22 ikväll (vilken suprise va?), och sen åker jag hit och packar ihop lite kläder och dylikt för att sedan bege mit mot Öster för den kommande veckan. Ska bli härligt att bo i hus ett tag!


Kommentarer
Postat av: diana

men aah vad jobbigt... :D haha



jag kör en tävling på min blogg där du kan nominera dig själv för bästa & finaste blogg. De tre vinnarna länkar jag sedan! :)



Kram

2009-07-19 @ 13:51:02
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0