Han är en idiot... Ibland

Ikväll har känts om en jävlig kväll nu mot slutet, men snart ska jag krypa till kojs och dejta Johnny B för natten, och det känns grejt. Om jag inte störs för mycket på att jag har superlim på fyra av tio fingrar. Vilket är rätt irriterade nu när jag skriver på tangentbordet, med tanke på att det har bildats hårda och hala ytor på fingertopparna. Men det ger väl en rätt skön irritation egentligen.

Såg att det var 9 st anmälda på den här lägenheten vid 13-slaget idag. Det känns väl rätt underligt att någon annan ska ta över det här hemmet. Jag menar, den här lägneheten var ju faktiskt min första lya från det att jag lämnade fågelboet. Måtte det bli en bra person som behandlar lägenheten med kärlek.

Och bittert nog så har min käre pojkvän haft sönder en av mina favorit (och mest efterlängtade) ljuslyktor. Tror ni jag är nöjd? Och inte nog med det - han skulle se om han kunde ersätta den. Skulle se.... Idiot.

Kommentarer
Postat av: Karoline

svar: jahaa:)

2009-07-15 @ 10:16:51
URL: http://wordsareveryunnecessary.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0