Godermorgon

Hur mår ni idag, och vad har ni för väder? Här är det kanonfint ute (tror jag i alla fall). Idag sker samma saker som tidigare dagar, jobb mellan kl 14 och 21. Men imorgon är jag äntligen ledig igen. Sen jobbar jag i helgen med.

På lördagmorgon åker svärmor, svärfar och Oskar på Sverigesemester, så jag och Fredrik inkvarterar på Öster i en vecka. Visserligen så är jag bara ledig på onsdag nästa vecka, men vi får hoppas att mina fritidstimmar om dagarna inbringar en massa värme och sol.



Update: Okej.. Där fick jag. Det åskar och spöregnar ner ute. Måtte det lugna sig tills jag ska gå till jobbet

Kommentarer
Postat av: laila



Ja men mellan pest eller kolon så hellre smal :P

Jag la precis ut ett smal-tips på bloggen :)

2009-07-16 @ 11:10:17
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0