Det var helt overkligt

Fullt ös - medvetslös kan man lugnt säga om de senaste två dagarna. Först igår var vi till Vågbro och firande Helena. Och visst var det en beträfflig dag, eftersom jag fick känna mitt första syskonbarn sparka i magen för första gången.. :) Det går liksom inte att förklara hur det känns. Helt overkligt var det... KAn inte den lille komma ut någon gång?!


Sen idag var det kaos på jobbet kan man lungt säga. När man tillsut kom hem så sov jag lite, vi käkade mat, och när vi tillslut skulle knäppa på en film, så började jag fundera på bio, Fredrik ville ju se Harry Potter och Halvblodsprinsen, och vi märkte att om vi kastade oss i bilen så skulle vi hinna precis itll biografen. Så... kontentan av kontentan idag var att filmen var bra, men lite väl lam tyckte jag. Men ack så rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0